Wyzwanie rzucone przez kapitana
Początek zmian nadszedł w marcu 2019, kiedy nasze biuro odwiedził Piotr Protasiewicz – żywa legenda żużlowego Falubazu. Razem z żoną Kasią postanowili wprowadzić swój ośrodek wypoczynkowy o wdzięcznej nazwie: „Magda” na nowy poziom. I tak zaczęła się historia „Białego Brenna”.
Naming – siła w prostocie
Zastąpienie „Magdy” wbrew pozorom nie było łatwe. To nazwa, która miała prawie trzy dekady, by na dobre utrwalić się w pamięci wczasowiczów i przedsiębiorców z regionu. To z tego powodu Kasia i Piotr tak długo zwlekali ze zmianą.
Ośrodek zlokalizowany w przepięknych okolicznościach przyrody zasługiwał jednak na równie piękną nazwę.
Postawiliśmy na delikatną formę okraszoną szczyptą trendów namingowych. Nowa nazwa koniecznie musiała być charakterystyczna dla lokalizacji. Tak na prawdę chcieliśmy stworzyć coś nietuzinkowego, a zarazem ujmującego prostotą. Z kilkunastu propozycji wyłoniliśmy trzy ostateczne.
O finalnym efekcie zadecydowała oczywista inspiracja – dawna „Magda” została wybudowana zaledwie 30 metrów od Jeziora Białe w miejscowości Brenno.
Branding Zielona Góra
Identyfikacja wizualna, czyli logo i te sprawy
Charakterystyczny sygnet i elegancka czcionka idealnie połączyły się z nową nazwą.
Dodatkowo na życzenie Inwestorów przygotowaliśmy katalog prezentujący Białe Brenno, jako ośrodek gotowy na organizację nawet najbardziej wymagających wydarzeń – szkoleń, uroczystych przyjęć, imprez okolicznościowych czy wyjazdów integracyjnych.
Strona WWW ośrodka wypoczynkowego – projekt
Strona internetowa
A potem przyszła pora żeby to wszystko pokazać szerszej publiczności. Nasz projekt przygotowaliśmy z myślą o osobach pragnących spotkać się w przepięknych okolicznościach przyrody.
minimalizm | responsywność | optymalizacja SEO
Prezentujemy ofertę „Białego Brenna”
Było tego sporo. Ośrodek Kasi i Piotra to idealna lokalizacja zarówno do wypoczynku, jak i kreatywnej pracy.
Przygotowaliśmy m.in. podstronę dedykowaną wynajmowi domków, szeroki opis organizowanych na terenie „Białego Brenna” wydarzeń, a także segmenty dotyczące restauracji, cateringu, czy okolicznych atrakcji (wraz z mapą szlaków pieszych i kajakowych).
Unikalnie / indywidualnie
Wybrane piktogramy zaprojektowane specjalnie na potrzeby ośrodka. Jest ich zdecydowanie więcej 😉