Projekt, który prowadzimy
od A do Z
Motoryzacja to specyficzna branża. Kiedy finanse, gastronomia czy turystyka coraz chętniej korzystały z nowych technologii upraszczając transakcję do niezbędnego minimum, tu Klienci od zawsze woleli bezpośrednie relacje i rozmowę twarzą w twarz z Panem Mietkiem o najlepszych klockach hamulcowych.
Na szczęście za sprawą kilku śmiałków w tej kwestii ostatnio sporo się zmienia. Skrzynie Zając.pl – firma, która dotąd sprzedawała setki skrzyń biegów klientom B2B zza naszej zachodniej granicy postanowiła rozszerzyć swoją strefę wpływów w Polsce. I tak NANDA stanęła przed nie lada wyzwaniem – zbudować markę niemal od zera, w krótkim czasie wzbudzić zaufanie Klientów i rozkręcić internetową sprzedaż.
Równanie na zaufanie:
sprzedaż online x (doświadczenie + ludzie + topowy sprzęt warsztatowy) = jakościowe usługi w atrakcyjnej cenie
identyfikacja
wizualna
logo, wizytówki, katalog i oferta, banery,
boxy wysyłkowe, materiały reklamowe
e-sklep
prezentacja produktów, formularz zamówień
Q&A, prezentacja marki, blog, video
marketing
onlinne
social, content, SEO, Google Ads

Na początku było logo
nowoczesne
uniwersalne
z czytelnym nawiązaniem do branży



Ale identyfikacja wizualna to nie tylko unikalny znak graficzny
Zaprojektowaliśmy pełną księgę znaku, wybraliśmy kolorystykę i odpowiednie czcionki
Przygotowaliśmy spójny zestaw materiałów reklamowych, druków firmowych, odzieży pracowniczej, oznakowania pojazdów firmy i tzw. boxy wysyłkowe – specjalne pojemniki do transportu skrzyń biegów (wraz z instrukcjami montażu dla mechaników i praktycznymi wskazówkami dla Klientów).
SKRZYNIEZAJAC.PL
Charakterystyczny
Brand MOTO
STRONA WWW DLA SKLEPU MOTORYZACYJNEGO
Wyzwanie to zamawianie
Podkreślimy to jeszcze raz: motoryzacja to branża, która lubi tradycyjny styl komunikacji. Jej Klienci tym bardziej.
Dlatego wdrożyliśmy sklep, który pozwoli im na nawiązanie bezpośredniej relacji ze sprzedającym jeszcze przed zakupem.
Zamiast tradycyjnej ścieżki zakupowej wprowadziliśmy formularz zamówienia – jego wypełnienie każdorazowo łączy Klienta z Biurem Obsługi. To tam „dogrywa się” zakup – dobierany jest idealny model skrzyni, konsultanci pomagają w wyborze sprawdzonych warsztatów montażu/demontażu na terenie całego kraju, a w razie potrzeby ustalany jest także dogodny termin spotkania face2face w celu osobistej finalizacji transakcji.

Strona WWW / sklep interntowy
Musiało być intuicyjnie i czytelnie
Zrezygnowaliśmy z rozbudowanych podstron na rzecz konkretnych komunikatów sprzedażowych. Klienci mają możliwość szybkiego odnalezienia idealnej skrzyni biegów dla siebie bezpośrednio ze strony głównej albo zapytania o dostępność przekładni, które nie zostały jeszcze wprowadzone do oferty online.
AGENCJA SOCIAL MEDIA WKRACZA DO GRY
A potem przyszła pora na marketing online

SEO, content, Facebook, Google Ads
Czas gonił więc zabraliśmy się za wszystko jednocześnie.
I robimy to do dzisiaj. Wpisy na blogu w połączeniu z regularną kampanią SEO zwiększają ruch organiczny na stronie, sprzedaż w bardzo satysfakcjonujący sposób wspomagają reklamy w wyszukiwarce, a o wizerunek troszczy się prowadzony „półoficjalnie” fanpage na Facebooku i eksperckie artykuły publikowane na stronie. Tylko tyle i aż tyle 😉
Stała optymalizacja powyższych działań sprawia, że nasz Klient każdego miesiąca odnotowuje większa sprzedaż (średnio o ok. 10-15% w pierwszym roku) , a jeszcze mocniej rośnie liczba nowych użytkowników odwiedzających stronę.