Agencja reklamowa NANDA – Zielona Góra
Projektujemy
ruch miejski
Chcieli dzielić się swoją pasją – piękną i rozwijającą się Zieloną Górą. Mieli dziesiątki argumentów za tym, że ZG jest miastem, w którym chce się żyć. Miastem, które się zmienia i z roku na rok pięknieje ➡ chcieli zarazić dumą z Zielonej każdego mieszkańca.
Nakręceni ich pomysłami postanowiliśmy trochę pomóc.
Robimy logo, bo piękne inicjatywy zasługują na symbole idealne
Identyfikacja wizualna – projektowanie
Motyw przewodni – SERCE
Znaliśmy go od pierwszego spotkania. Tak naprawdę to serce było motywem przewodnim do strategii namingowej i to ono sprawiło, że ruch przyjął nazwę „Dumni z Zielonej”.
Ale na początku nie było to tak oczywiste
Zakochani w Zielonej | Zielona marzeń | Działamy razem | ZG Lovers
Koncepcji na nazwę było jeszcze co najmniej 3 razy tyle.
Zwycięzca mógł być tylko jeden
Bo przecież, każdy z inicjatorów akcji czuł się Dumny z Zielonej Góry
KOSZULKI, WLEPKI, PRZYPINKI ETC.
DUMNI Z ZIELONEJ
i STYLOWI
reklama + Zielona Góra
Krok po kroczku
Ruch chciał zaangażować w swoje działania całe miasto. Patrząc z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że ambitny plan się powiódł 🙂
Zabraliśmy się za kompleksową promocję pomysłów Dumnych.
Przygotowaliśmy stronę WWW z internetowym plebiscytem na największą dumę miasta. Każdy z mieszkańców miał możliwość wskazania swoich ulubieńców w kategoriach, jak m.in.: kultura, miejsca, firmy, przyroda, czy ludzie i stowarzyszenia.
Równolegle prowadziliśmy akcję na Instagramie, w której zielonogórzanie pokazywali swoje osobiste powody do dumy. W tym czasie hashtag #dumnizzielonej stał się jednym z najpopularniejszych w zachodniej Polsce.
W promocję akcji zaangażowali się też znani zielonogórzanie na czele z Urszulą Dudziak, Marylą Rodowicz, Bartkiem Jędrejakiem i Piotrem Protasiewiczem.
Agencja reklamowa Zielona Góra
Akcja, którą przez kilka miesięcy żyło całe miasto
Czyli dobry pomysł doprawiamy odpowiednią otoczką marketingową
W strategicznych lokalizacjach postawiliśmy kilkanaście billboardów, animacje z hasłem przewodnim Dumnych wyświetlały się na miejskiej pływalni, w autobusach, a po deptaku spacerował szalony fotoreporter dokumentujący historie dumnych zielonogórzan.
Dodatkowo prężnie działaliśmy w mediach społecznościowych angażując mieszkańców w różnorodne dyskusje, promując wartościowe inicjatywy i przybliżając im piękne acz zapomniane historie z życia Zielonej Góry.
strona internetowa dumnizzielonej.pl
To marketing, który angażuje społeczność lubimy najbardziej
W ten sposób powstała nie tylko identyfikacja wizualna, kompleksowa strategia promocji, strona www z mechanizmem głosowania, billboardy, grafiki, promo-video. W ten sposób udało nam się zrobić akcję, o której usłyszało całe miasto, a z której my jesteśmy naprawdę dumni.
Mamy nadzieję, że czytając ten tekst Ty też jesteś #dumnizzielonej, bo uwielbiamy takie projekty.